Мерзімі өткен берешекті реттеу дегеніміз не?
Қайта құрылымдау дегеніміз не?
Қандай жағдайларда қарызды қайта құрылымдауға болады?
- Табыстың қысқаруы – жұмыстың болмауы немесе жалақының төмендеуі;
- Декрет немесе бала күтімі бойынша демалыс;
- Ауыр жарақат немесе ауру салдарынан еңбекке жарамсыздық;
- Әскерде мерзімді әскери қызметін атқару;
- Қарыз алушының әлеуметтік мәртебесінің өзгеруі – Қарыз алушы және онымен бірге тұратын жақын туыстарының бірі халықтың әлеуметтік осал топтарына жатқызылуы.
Қайта құрылымдауға өтінімді қалай беруге болады?
Төлем күнін өзгерту барлық цифрлық өнімдер бойынша жүргізіледі (ерекшелік: Овердрафт ЖК, Freepay, МҚҰ, Даму және 01.04.2022 ж. дейін берілген қарыздар үшін).
- Қарыз алушының жеке кабинетінде (https://cabinet.bankffin.kz/login) мобильді телефон нөмірін, парольді енгізіп, «Кіру» батырмасын басыңыз ;
- Қажетті кредит беру өнімін таңдаңыз;
- Бұдан әрі «Қосымша қызметтер» бөлімін таңдаңыз;
- «Төлем күнін өзгерту» батырмасын басыңыз ;
- «Жаңа төлем күні» батырмасын басып, талаптармен танысу қажет («Талаптармен таныстым және келісемін» жолын белгілеңіз), осыдан кейін «Өтінім беру;
- «ОТП жіберу» басыңыз, бұдан әрі Қарыз алушыға смс-хабарламасы арқылы ОТП-код жіберіледі, кодты енгізіңіз және растаңыз;
- Өтеудің жаңа күнін таңдап, «Жалғастыруды» басу қажет;
- Қарыз алушыға жаңа кестемен бірге өтінімнің нәтижесі және өтінішке жауап хат жіберіледі.
Міндетті түрде жаңа кестемен танысу қажет, өйткені төлем күні өзгергеннен кейін төлем сомасы ай сайынғы төлемнен өзгеше болуы мүмкін. Берілген өтінімнің мәртебесін «Өтінімдер тарихы» бөлімінен көруге болады.
Қарыз бойынша өсімпұлдың күшін жою – онлайн.
Өсімпұлдың күшін жою барлық ипотекалық өнімдер бойынша, сондай-ақ «Автокредит беру», «Цифрлық бизнес-кредит» және жеке тұлғалар мен жеке кәсіпкерлерге арналған басқа да өнімдер бойынша жүргізіледі (ерекшелік - МҚҰ).
- Қарыз алушының жеке кабинетінде (https://cabinet.bankffin.kz/login) мобильді телефон нөмірін, парольді енгізіп, «Кіру» батырмасын басыңыз
- Қажетті кредит беру өнімін таңдаңыз ;
- Мерзімі өткен берешек пен өсімпұл сомалары, сондай-ақ шотта бар ағымдағы сома көрсетіледі;
- «Қосымша қызметтер» бөлімін таңдаңыз
- «Өсімпұлдың күшін жою» батырмасын таңдаңыз
- Тізімнен таңдау арқылы себебін көрсету керек
- Осыдан кейін Қарыз алушы смс-хабарлама арқылы ОТП-код алады, оны енгізу және растау қажет.
Берілген өтінімнің мәртебесін «Өтінімдер тарихы» бөлімінен көруге болады. Қарыз алушы өтінімнің нәтижесін хабарлама түрінде алады.
Маңызды: қарыз алушының Банктегі ағымдағы шоты ақшалай қаражатпен қамтамасыз етілуі тиіс.
Қайта құрылымдаудың өзге түрлері – Банк бөлімшесі.
Кредит бойынша мерзімі өткен күннен бастап күнтізбелік 30 (отыз) күн ішінде мерзімі өткен берешекті реттеу үшін кірістің төмендеу себебін көрсетіп, растайтын құжаттармен қоса өтініш беріңіз. Банк бөлімшесіне келіңіз немесе [email protected] поштасы арқылы жолдаңыз. Банк өтінішті алғаннан кейін күнтізбелік 15 (он бес) күн ішінде өтінішті қарайды.
Менеджер банктің шешімі туралы банктік қарыз шартында көзделген тәсілмен хабарлайды. Банк төмендегілер туралы жауап береді:
- банктік қарыз шартының талаптарына ған өзгерістермен келісетіні туралы;
- банктік қарыз шартының талаптарын өзгерту жөніндегі өз ұсыныстары туралы;
- бас тарту себептерінің дәлелді негіздемесін көрсете отырып, банктік қарыз шартының талаптарын өзгертуден бас тарту туралы.