Жеке деректеріңізді құпияда сақтаңыз

Оларды әлеуметтік желілерде жарияламаңыз. Банктен хабарласып жатырмыз десе де, мессенджерлерде немесе телефон арқылы хабарламаңыз.

Карта нөмірі, қолданылу мерзімі және картаның теріс жағындағы код

ТАӘ, туған күні және паспорт деректері

Хабарландырулар мен СМС-терде келетін кодтар

Карталар мен қосымшалардың құпиясөздері мен ПИН-кодтары

Операциялар туралы хабарландырулар мен шектеулерді қосыңыз

Мына қарапайым нұсқауларды орындаңыз

Алаяқтар сіздің фамилияңызды, атыңызды және басқа да жеке ақпаратыңызды білуі мүмкін. Бірақ олармен сөйлесудің қажеті жоқ. Тұтқаны қойып, банкке қоңырау шалыңыз

Бөтен адамдар жіберген сілтемелерден өтпеңіз

Сыртқы бағдарламаларды орнатпаңыз

PIN кодты және картаңызды бөлек жерде сақтаңыз. Егер PIN кодыңыз қағазда жазылған болса, оны картамен бірге әмияныңызға салмаңыз. Сондай-ақ картаның өзіне PIN кодты жазбағаныңыз жөн.

Алаяқтар қоңырау шалғанда не сұрайды?

Деректеріңізді қорғау үшін арнайы бағдарлама орнатыңыз

Ақшаңызды арнайы қауіпсіз шотқа аударыңыз

Картаңыздың нөмірін, қолданылу мерзімін және картаның теріс жағындағы кодты айтыңызшы/CVV)

Егер сіз олардың банктен қоңырау шалып жатқанына күмәндансаңыз, банкке өзіңіз қоңырау шалыңыз.

Кодты ешкімге, тіпті банк қызметкерлеріне айтпаңыз. Жүйеге кіру коды: 7162

SMS және push-хабарламалардан келген растау кодын банк қызметкерлері де, алаяқтар да сұрай алады,

Егер сіз картаңызды немесе ұялы телефоныңызды жоғалтып алсаңыз немесе картаңыздан ақша жоғалғанын байқасаңыз, дереу банкке хабарласыңыз:

Егер сіз картаңызды немесе ұялы телефоныңызды жоғалтып алсаңыз немесе картаңыздан ақша жоғалғанын байқасаңыз, дереу банкке хабарласыңыз:

595

ұялы телефоннан тегін ҚР клиенттері үшін

+7 776 1-595-595

ҚР және шетелдегі банк клиенттері үшін