АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫ

  • Жүйеге тіркелудегі және қызмет көрсетудегі ығайлылық
  • Интернет желісінің болуы жағдайында әлемнің кез келген жерінде тәулігіне 24 сағат, аптасына 7 күн қолжетімділік
  • Банк бөлімшесіне келмей-ақ шоттарды және шоттағы қалдықты басқару
  • Шот бойынша төлемдерді және аударымдарды өңдеу жылдамдығы
  • Шот бойынша операциялар жүргізудің қауіпсіздігі және құпиялылығы

Nova24 ИНТЕРНЕТ БАНКИНГІ ТӨМЕНДЕГІЛЕРГЕ МҮМКІНДІК БЕРЕДІ:

  • Теңгеде және шетел валютасында төлемдер мен аударымдар жөнелтуге
  • Шетел валютасын айырбастауға онлайн өтінім жасауға
  • Файлдарды 1С-тен МТ файлдарына импорттауға/экспорттауға
  • Жалақы, зейнетақы, әлеуметтік аударымдарды, сондай-ақ міндетті мемлекеттік сақтандыру бойынша төлемдерді/жарналарды жүргізуге
  • Шоттар бойынша барлық үзінді түрлерін, кредиттер бойынша өтеу кестелерін, кредит желілеріндегі қолжетімді кредит қаражатын қарап шығуға
  • Төлемдер шаблонын және олардың төлемін жасау
  • Контрагенттер, клиенттер, қызметкерлер, Swift-аударымдарын алушы елдер, экономика секторлары кодтары және т.б. бойынша анықтамаларды пайдалану
  • Нақты уақыт режимінде банкте төлем құжаттарын өңдеу бойынша барлық кезеңді қадағалау

БҰЛ ҚАЛАЙ ЖҰМЫС ІСТЕЙДІ НЕМЕСЕ ЖИІ ТУЫНДАЙТЫН СҰРАҚТАРҒА ЖАУАПТАР:

q

Қалай қосылуға болады?

Әрекеттегі клиенттер үшін – қызмет көрсетуші шот менеджеріне бару. Жаңа клиенттер үшін – шот ашу үшін Банкке хабарласу

q

Nova24 жұмысында қандай қауіпсіздік жүйесі пайдаланылады?

Nova24 қауіпсіз жұмысы үшін клиентке etoken электронды-цифрлық қолтаңбамен, немесе OTP token бірегей біржолғы парольдер құрайтын құрылғы ұсынылады

q

Клиент Nova24 жүйесіне кіретін өз логинін ұмытып қалса не істеу керек?

Бұл жағдайда клиенттің Nova24 есептік жазбасын түзету талап етіледі. Клиент қызмет көрсетуші шот менеджеріне жүгінуі қажет

q

Егер клиент Nova24 жүйесіне енетін парольді ұмытып қалса не істеуі керек?

Клиент өтінішпен қызмет көрсететін менеджерге жүгінеді

q

Егер клиент паролін ұмытып қалса не істеуі керек?

Клиент шот менеджеріне барып, Nova24 жүйесінде нөлдеуге өтініш береді

q

Nova24 пайдаланушылар мәліметтерін ауыстырған кезде клиент нені орындайды?

Клиент растаушы құжаттарды қосымша беру өтінішімен қызмет көрсететін менеджерге барады

q

Уәкілетті тұлғаларды ауыстырған жағдайда клиент нені орындайды?

Клиент қолданыстағы кілтті жоюға және жаңасын шығару үшін құжаттардың толық пакетін ұсынады. Шоттарды ашқан/жапқан кезде клиент жаңа шоттарға рұқсатты көрсетумен өтініш ұсынуы керек

q

Клиенттің бастамасы бойынша парольді ауыстыру мүмкін бе?

Клиент etoken пароліне сияқты, жүйеге кіру паролін де ауыстыра алады